آموزش اندازه گیری پله برای ساخت صندلی بالابر پله برقی خانگی

فهرست مطالب
آموزش اندازه گیری پله

مراحل اندازه گیری صندلی بالابر پله :

برای ساخت صندلی بالابر پله پیما به اندازه های دقیق محل مورد نظر نیاز می باشد که امری ضروری است . خیلی از کارهای مشتریان در شهرهای مختلف کشور مان هستند که در بسیاری از مواقع امکان حضور نصاب برای اندازه گیری ممکن نیست . برای راحتی حال مشتریان شرکت pjlift فایل تصویری ارایه کرده ایم تا دوستان عزیز بتوانند بدون نیاز حضور نصاب اندازه های پله خود را گرفته و ارسال نمایند .

مشتریان ، نصابان و نمایندگان محترم pjlift لطفا دقت لازم را انجام دهند و به شماره های نشان داده شده دقت لازم را فرمایید .

نمایش سه بعدی انواع بالابر 3D

 

 

 

 

 

آموزش اندازه گیری صندلی بالابر پله

 

آموزش اندازه گیری پله

مراحل سفارش صندلی بالابر پله :

  1. تماس با واحد سفارش و یا ارسال پیام درخواست در شبکه های پیام رسان با شماره های بالای سایت pjlift
  2. ارسال عکس از زاویه های مختلف پله به طوری که تمامی پله مشخص باشد و هرچه از دور گرفته شود بهتر خواهد بود.
  3. بعد از تایید کارشناس از بابت نصب و عدم مشکل در اجرا و فرایند کار تاییدیه به مشتریان ارسال میگردد .
  4. در مرحله آخر طبق نقشه نشان داده شده در بالا مشتریان محترم باید اندازه های مذکور را طبق شماره های مشخص شده ارسال نماییند و برای کارشناس واحد فروش ارسال کنند .
  5. اندازه های ارسالی توسط برنامه مخصوص شرکت ارزیابی میگردد تا صحت آنها برسی گردد .
  6. در آخر قیمت و پیش فاکتور برای انجام روند پرداخت و خرید ارسال میگردد .

برای سفارش راحت تر  و شناخت بهتر انواع آسانسور پله رو و  انواع بالابر پیشنهاد میکنیم مقالات زیر را مطالعه کنند .

پله پیما چیست و شناخت انواع 

راهنمای خرید بالابر

موتور و گیربکس پله پیما

 

نمونه عکس مناسب از پلکان محل نصب :

در این عکس ارسالی توسط مشتری پله به طور کامل مشخص میباشد و در یک محدوده قابل قبول پایین و بالای پلکان توسط کارشناس قابل تشخیص است .

زاویه مناسب عکس پله برای ساخت پله پیما

بهترین زاویه برای عکس گرفتن نمای جانبی میباشد که تمامی پله از جمله شیب آن مشخص است .

عکس قبل نصب صندلی بالابر پله

 

نمونه اشتباه از عکس برداری توسط مشتری :

قسمت بالا و پایین پله برای فرایند ساخت اهمیت بالایی دارد . در عکس زیر توجه فرمایید که خیلی از نزدیک گرفته شده و قسمت پایین پله مشخص نمیباشد.

عکس نامناسب برای ساخت پله پیما

 

برای تکمیل فرایند سفارش در صورت امکان میتوانید فیلم کوتاه نیز از محل نصب صندلی بالابر پله خود نیز برای کارشناس فنی شرکت ارسال فرمایید .

 

نکته مهم هنگام ثبت سفارش توسط مشتری :

مشتریان محترم دقت کافی را در نظر داشته باشند که در بعضی از مکان های نصب پله رو امکان دارد که ریل بالابر با توجه به طول زیاد وارد محل مورد نظر نشود . مثلا در بالابری که طول ریل آن 5 متر میباشد و محل نصب آن در مکانی باریک و یا پر پیچ و خم است امکان رد شدن ریل در این فضا و قرار دادن آن در محل مورد نظر وجود ندارد ، از این رو حتما در صورت داشتن بالابر با ریل بلند و فضای کم نصب با کارشناس شرکت مشورت کنید .

در این موارد که فضای کافی برای نصب پله پیما وجود ندارد شرکت به طور اختصاصی متناسب کار شما ریل را چند تیکه طراحی و میسازد .

دقت اندازه چقدر دقیق باشد ؟

در اندازه گیری ابعاد به تناسب نقشه بالا توجه کنید در حد امکان دقت لازم را مدنظر داشته باشید . هر چند که خطا های چندین سانتی متری در کار تولید و نصب تاثیر نخواهند داشت . شرکت pjlift در زمان تولید توسط کارشناسان فروش ابعاد و اندازه ها بیشتری برای ساخت در نظر میگیرند ، مثلا ریل صندلی پله رو 4 متر توسط شرکت بلندتر ساخته میشود تا نگرانی بابت تغییر ابعاد و اندازه در روز نصب مشتری نداشته باشد . صندلی بالابر پله هم طوری طراحی شده که در زمان اجرا در صورت اشتباه بودن ابعاد قابل تغییر توسط نصاب باشد .

جهت نصب صندلی بالابر پله :

یکی از موارد مهم در سفارش بالابر تایین جهت نصب آن میباشد که میتواند سمت چپ یا راست پلکان قرار گیرد و حتما این مورد را با کارشناس مربوطه خود تایین کنید . همکاران ما با توجه به عکس ارسالی توسط شما بهترین جهت نصب را برای شما مشخص کرده و راهنمایی های لازم را انجام میدهند .

با امتیاز دادن به این مقاله ما را در تولید محتوا های بیشتر کمک کنید :

4.5/5 - (15 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *