ویلچر بر یا بالابر ویلچر چیست ؟ قیمت بالابر ویلچر

فهرست مطالب
بالابر ویلچر پله
بالابر ویلچر پله
بالابر ویلچر مخصوص ویلچر بیمار و معلولین

 

یکی از انواع مدلهای مختلف بالابر و یکی از دسته های مهم آن که برای رفاه معلولین مورد استفاده قرار میگیرد ویلچر بر میباشد .

بالابر ویلچر به دستگاه اتلاق میشود که بتواند همانند بالابرهای نفر رو معمولی امکان جا به جایی افراد را داشته باشد بعلاوه امکاناتی که بتواند فرد معلول که روی صندلی چرخدار است از آن استفاده نمده و به راحتی سوار و پیاده شود .

سطح شیب یا شیبدار ساختن کفی بالابر :

یکی از مشهود ترین این امر لازمه وجود شیب جلوی بالابر برای سوار و پیاده شدن راحت با صندلی چرخدار میباشد .

 

ویلچر بر بالابر معلول
بالابر ویلچر و معلولبر با سطح شیب هیدرولیک

 

در نمونه های پیشرفته تر این شیب به صورت خودکار در موقع بالا و پایین رفتن کفی باز و جمع میشد.

نمونه هایی از بالابر ویلچربر  هم ساخته شده اند که شیب کفی در موقع حرکت کفی بالا آمده تا از سر خوردن احتمای صندلی پرخدار و افتادن فرد سالمند و معلول یا ناتوان جلوگیری شود .

 

نرده و حفاظ مناسب کفی ویلچربر و معلول بر و بالابر بیمار:

یکی دیگر از عوامل مهمی که باید برای افراد بیمار و معلول در بالابر ویلچر مد نظر گرفته شود نرده و پوشش مناسب دور کفی میباشد که بتواند حفاظت کند از خطرات احتمالی و برای ویلچر که بتواند به راحتی نفر با صندلی چرخدار آن را گرفته و بدون کمک دیگران سوار و پیاده شود .

 

کفی بالابر هیدرولیک و کششی
رنگ کوره ای و نرده های کفی بالابر هیدرولیک و گیربکسی

 

سرعت بالابر بیمار و بالابر معلول :

سرعت بالابرهای این افراد خاص باید نسبت به سیستم های معمولی مقداری نرم تر در لحظه استارت و حرکت نرم در زمان ایست باشد به طوری که شوک حرکتی نداشته باشیم و حتی در روند حرکت معمول سرعت کم باعث حس ایمنی تری نسبت به فرد استفاده کننده میدهد .

 

قیمت بالابر ویلچر و بالابر معلول بیمار :

یکی از دغدغه های اصلی خانواده های فرد بیمار و معلول هزینه های بالای نگهداری میباشد . در نتیجه یکی از عوامل مهمی که میتواند در کیفیت کار و فروش مناسب بالابر بیمار کمک کند قیمت مناسب و ارزان برای استفاده کننده میباشد .

ایمنی اضافه بالابر معلول و بالابر بیمار :

یکی از نکات خیلی مهم ، ایمنی دو چندان برابر سیستم برای ابن افراد میباشد . تصور اینکه فرد بیمار و یا صندلی چرخدار زیر کفی بالابر بماند و یا سقوت رخ دهد بسیار دردناک خواهد بود . وسیله ای که برای آسایش ساخته شد خود نباید باعث نگرانی شود . سنسور کف و سنسور دور لبه های دیوار الذامی میباشد .

 

سنسور کف بالابر
سنسور کف بالابر هیدرولیک و بالابر کششی گیربکسی

با امتیاز دادن به این مقاله ما را در تولید محتوا های بیشتر کمک کنید :

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *